ULOTKI

Zamów ulotkę dla swojej firmy

Jednym z najczęściej zamawianych projektów są ulotki. Bardzo funkcjonalne, drukowane w dużych ilościach i rozdawane przy wielu okazjach ulotki po prostu trzeba mieć, celując w jak największą grupę potencjalnych klientów. Jest to dość „zaraźliwy” rodzaj reklamy, bo osoby rozdające ulotki obecnie spotyka się dosłownie wszędzie. W ten sposób łatwo dotrzeć do tych ludzi, którzy faktycznie będą zainteresowani przedmiotem oferty. Wiele ulotek jest traconych i niszczonych, ale tego typu ryzyko jest kalkulowane jeszcze na etapie projektowania. W przypadku ulotek liczy się oszczędność kosztów przy zachowaniu jak największej wydajności projektu. Elementy niezbędne w każdej ulotce to logo, krótki opis, ciekawe zdjęcie (lub kilka zdjęć), dane kontaktowe. Tyle wystarczy, żeby zachęcić klienta i wyposażyć go w wiedzę wystarczającą do skutecznego sięgnięcia po produkt lub usługę.

Ulotki duże czy małe?

Standardowo ulotki to raczej niewielkie elementy, które łatwo wręczyć i nietrudno przechowywać na przykład w celu późniejszego dokładniejszego zapoznania się z ich treścią. Są jednak większe od wizytówek, co pozwala zmieścić większą ilość tekstu i więcej zdjęć. Na ulotce występują nagłówki od razu wyróżniające się na tle pozostałej treści – muszą być chwytliwe i łatwe do zauważenia. Jeśli przyciągną uwagę, osoba trzymająca ulotkę najprawdopodobniej poświęci chwilę na przeczytanie reszty tekstu. W treści powinny się więc znaleźć najważniejsze informacje, podane skrótowo i konkretnie, a także możliwie zwięźle.