Każdy, kto prowadzi własną działalność wie, jak ważna jest inwestycja w reklamę. Co raz bardziej popularną jej formą staje się udział w targach branżowych. Dzięki nim firmy mają możliwość w sposób profesjonalny zaprezentować swoje produkty i usługi dużej ilości potencjalnych klientów. Jednak samo uczestnictwo w targach to nie wszystko – należy również zadbać o odpowiednie akcesoria reklamowe. Bez wątpienia jednym z najbardziej popularnych ich rodzajów jest stand reklamowy.

Co to jest stand reklamowy?

Standy reklamowe to innymi słowy „stojaki” – słowo „stand” zostało zapożyczone z języka angielskiego i w przełożeniu na polski oznacza właśnie stojak. Standy wykorzystywane są do lokowania:

  • broszur i ulotek reklamowych,
  • próbek produktów,
  • darmowych gadżetów rozdawanych podczas targów potencjalnym klientom (zazwyczaj są to długopisy lub smycze opatrzone logiem firmy, jednak można spotkać także inne gadżety – kalendarze, notesy, słodycze i tym podobne).

Stoiska prezentacyjne

Wielu przedsiębiorców inwestuje w profesjonalne stoiska prezentacyjne, na których można rozmieścić wszelkie materiały niezbędne do promocji przedsiębiorstwa. Projektowaniem takich stoisk zajmują się profesjonalne firmy specjalizujące się w działaniach marketingowych – dzięki współpracy z grafikami oraz specjalistami z zakresu promocji i reklamy, zaprojektowane przez nich stoiska są efektowne, funkcjonalne i przyciągające uwagę potencjalnych klientów.

Ścianki reklamowe

Ściany reklamowe (inaczej ściany wystawiennicze lub targowe) również pełnią funkcję promocyjną dla przedsiębiorstwa. Ten rodzaj standu reklamowego daje bardzo duże możliwości w zakresie prezentacji działalności firmy; na ściance można zamieścić wiele informacji dotyczących produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwo.

Ekspozytory

Ekspozytory cieszą się co raz większą popularnością. Ich producenci oferują szeroki wybór materiałów, z jakich są wykonane – od tektury, poprzez drewno, aż po metal. Dzięki temu, iż z łatwością można je złożyć, doskonale nadają się do transportu w miejsce zorganizowanych targów. Co więcej, ekspozytory są wielokrotnego użytku, więc mogą również przydać się przedsiębiorcom w późniejszym okresie.